על שלושה סוגי תאורה פועל היום העולם.

לצד נורות הלהט המוכרות כל כך, ולצד נורות הפריקה הפופולאריות קצת פחות, ישנו סוג נוסף, שמעמדו הולך ומתחזק משמעותית בשנים האחרונות – תאורת לד.

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה עולמית הדוחפת למעבר לשימוש בתאורת לדים, ולא בכדי, שכן לתאורת לד יתרונות רבים לצרכנים ולסביבה.

בין היתרונות של תאורת הלד ניתן למנות את צריכת החשמל הנמוכה ביחס לתפוקת האור דבר המסביר את היעילות האנרגטית הגבוהה של סוג תאורה זה.

בניגוד לנורות מסוגים אחרים, תאורת לד אינה ניזוקה מכיבוי והדלקה חוזרים ונשנים. בנוסף, היא נדלקת באופן מיידי, מגיעה לשיא עוצמתה במהירות, תוך פליטת חום מועטה ביותר.

אחד היתרונות הבולטים של תאורת הלד הוא אורך החיים, שנע לרוב בין 35,000 ל- 50,000 שעות עבודה בפועל.

אורך חיים זה עוקף באופן משמעותי את ממוצע אורך חייהן של נורות מסוגים אחרים. לבסוף, נורות הלד נתפסות כמוצר ידידותי לסביבה, שכן הן לא מכילות חומרים רעילים המסוכנים לסביבה, כגון כספית.

אי לכך ניתן בתום השימוש להשליכן בבטחה כחלק מהפסולת הביתית הרגילה.

היתרונות שבתאורת הלדהתאמת סוג התאורה לאווירה הרצויה לחלל המואר

לאור כל היתרונות שצויינו אין זה מפתיע כי רבים כיום בוחרים לעבור לגופי תאורה המשתמשים בנורות הלד.

לנורות הללו שלל יתרונות בהתאמתן לחללים שונים, וניתן באמצעות בחירה מושכלת ליצור את האווירה הנעימה בה אתם חפצים. בבחירה של נורות לד לשימוש בחדרי ילדים לא תהיה סיבה לחשוש ממגע של הילד או הילדה בגוף התאורה בזכות תכונת תאורת הלד להתחממות נמוכה שאינה משמעותית במגע.

יתר על כן, אין צורך לחשוש מהשפעת תאורת הלד על מוצרי טקסטיל מסוגים שונים, שכן לרוב חשיפה ממושכת למקור אור מסוג הלד אינו משפיע על צבעם המקורי של בדים ואף לא על צבעם של מוצרים העשויים מפלסטיק.

לבסוף, מומלץ להתאים את גוון תאורת הלד למניפת הצבעים המאפיינת את החלל בו יושם גוף התאורה. לחדרי ילדים למשל, נבחר בגוונים רגועים ולא חזקים יתר על המידה.

תאורת לד לבית ולעסק

נורות הלד הוצגו לנו בשנים האחרונות כנורות העתיד, אולם העתיד כבר כאן, מה שמסביר מדוע רבים בוחרים לשלבן בבחירת גופי תאורה הן לחללים בבתים פרטיים והן לבתי עסק.

לנורות הלד יתרונות רבים הנובעים מהיותן אקולוגיות, חסכוניות, אמינות ואיכותיות.

בחירה בתאורת לד, לבית או לעסק, מבטיחה כי גוף התאורה ישמש אתכם לאורך שנים רבות, ולא ידרוש תחזוקה מיוחדת והוצאות נוספות.