קמין הוא ללא ספק אחד מפתרונות העיצוב והתאורה הקלאסיים ביותר.  האקססורי ששימש במשך דורות לתאורת הבית כולו, תופס מקום של כבוד בסמוך לכמה מגופי התאורה הטרנדיים ביותר של השנים האחרונות. אז איך תשתמשו בקמין ליצירת תאורה רומנטית, מדוע חשוב לבחור בנברשות עם מנגנון של דימר ואיך תגיעו לתאורה מושלמת בכל חלל? הכל בכתבה הבאה.

בחרו בנברשות וקמינים אשר עשויים מאותם חומרי גלם

מומלץ לבחור בנברשות וקמינים אשר בנויים מחומרי גלם טבעיים ומדברים את אותה השפה העיצובית. עבור נברשות  הקריסטל השקופות למחצה, כדאי להעדיף קמין גז יוקרתי. קמינים אלו ידועים במעטפת הזכוכית היוקרתית שלהם ומתכתבים בקלות עם כל גופי התאורה הטרנדיים של השנים האחרונות. עבור נברשות המתכת והפרופילים השחורים, כדאי  להעדיף דווקא את קמיני העץ התלויים.

השתמשו ביכולות התאורה של כל קמין

בכדי שתוכלו ליהנות ממשחק קסום של אור וצל, כדאי ליצור הפרדה של ממש בין המיקום של הקמין לבין המיקום של גופי התאורה. חשוב להציב את הקמין במרחק גדול ככל האפשר מגופי התאורה הראשיים ולספק אשליה אופטית של חלל גדול ומרשים יותר באפס מאמץ.  אפשרות נוספת, היא פשוט לבחור בשקועי תקרה באזור של הקמין. כך תימנעו ממראה אקלקטי בלי לוותר על תחושה מזמינה בכל חלל.

נצלו את התאורה החמה של הקמינים ובחרו בנורות בגוונים קרים

משום שקמיני הגז משפיעים על עוצמת התאורה והעיצוב הכללי של כל חלל, מומלץ לבחור בנורות בגוונים בהירים יותר. על ידי בחירה בנורות הלד בצבע הלבן, ניתן ליצור קונספט תאורה מרשים אשר משפיע באופן מיידי על המראה העיצובי של כל חלל.  באופן זה, תוכלו ליצור ניואנסים עדינים של אור ולהשפיע על הלוק של כל רהיט שמצוי ברחבי הבית.

אל תשכחו את התפקיד של הדימר בעיצוב התאורה

אם אתם רוצים ליהנות מתאורה מושלמת בחדר השינה, בלי לוותר על המראה הייחודי של קמין גז יוקרתי – אתם חייבים לבחור בנברשות שתומכות בדימרים חכמים. על ידי קביעה של עוצמת התאורה ושילובה עם הגוונים הייחודיים שמפיק הקמין, ניתן ליצור אווירה רומנטית בתוך שניות ולשדרג את התחושה העיצובית בכל חדר שינה.

לסיכום, קמין הוא מוצר משלים לכל נברשת ותורם לעיצוב הבית ולעוצמת התאורה בכל חלל. חשוב ליצור התאמה מושלמת בין גופי התאורה לסוג החימום וליהנות מפתרון פונקציונלי שנראה נפלא ומשדרג בקלות את המראה של הדירה שלכם.