כל חדר בבית הוא עולם ומלואו, ועם הטאץ’ הנכון אפשר להפיח חיים חדשים בכל פינה. אז לפני שאתם מצטיידים במנורות מכל הסוגים והצבעים, הנה כמה טיפים לבחירת פתרונות התאורה האידאליים.

חדר השינה: מה בדיוק קורה בו?

יש אנשים שעבורם חדר השינה משמש למטרה אחת בלבד (שינה) אבל יש גם מי שאוהב לקרוא בחדר, ונשים רבות מעדיפות להתאפר במרחב הפרטי והשקט שלהן. אם כן, איך בוחרים תאורה לבית ולחדר השינה בפרט? מגדירים את השימוש בחלל ובוחרים את התאורה בהתאם. כך ניתן לתכנן ספוטים בפינת האיפור, תאורה רכה ונעימה על יד כורסת הקריאה או מנורות קיר למי שמעדיף להתמסר לספר טוב רגע לפני שהעיניים נעצמות. תוכלו לקבל מידע נוסף באתר ולקרוא אודות ברק תאורה – המציעה לכם מגוון פתרונות מתקדמים.

הסלון שלכם: איך מאירים אותו נכון?

לפעמים אתם רק רוצים ליהנות מסרט טוב עם בן או בת הזוג, לשוחח עם הילדים או לבלות עם חברים טובים. בכל סיטואציה תתאים לכם תאורה מעט שונה – היא תהיה רכה ועדינה יותר כשאתם מתרווחים לאחור על הספה, ומעט יותר חזקה כשאתם מארחים את החברים לארוחה טובה. אם כן, הצבת דימרים היא דרך טובה לשלוט בעוצמת התאורה בהתאם לשימוש הנוכחי שלכם בחדר ובנוסף אפשר ואף מומלץ לתכנן גופי תאורה שונים לפינות השונות ברחבי החלל. חוץ מזה, נסו להרחיק את התאורה ממסך הטלוויזיה כדי למנוע השתקפות בזמן הצפייה בסרט האהוב עליכם.

המטבח ואתם: איזו תאורה ראויה לו?

בין אם אתם אוהבים לבשל במשך שעות ארוכות, לעצב עוגות יפהפיות או לאכול עם כל המשפחה סביב הדלפק, במטבח אתם פשוט חייבים תאורה חזקה שמאירה כל פינה במרחב. כך תוכלו לבשל בנחת, בלי לאמץ את העיניים בזמן שאתם עוקבים אחר המתכון או חותכים לעצמכם סלט. בנוסף, רצוי לפזר את התאורה בפינות שונות כדי למנוע מצב שבו אתם חוסמים בעצמכם את האור בזמן הבישולים, פשוט משום שהמנורה המרכזית נמצאת בדיוק מאחוריכם.

האמבטיה: מה באמת מתאים לה?

לפני הכול כדאי לזכור כי את המנורה הנבחרת תצטרכו להציב רחוק מאזור המקלחת כדי למנוע מגע ישיר של מים. אמנם חשוב לבחור כאן מנורה העמידה ללחות, שכן זהו החדר הלח ביותר בבית, אבל עדיין נדרש מרחק בטוח בינה לבין המקלחת או האמבטיה. חוץ מזה, הקפידו להציב מנורה טובה מעל הראי כדי שתוכלו להתגלח או להתאפר כמו שצריך, וגם לוודא שאתם עושים את זה נכון.