בעידן המודרני, התאורה הפכה לחלק משמעותי וחשוב בחיים של כל אחד. עם הזמן, וככל שאמצעי התאורה השתפרו, הפכה התאורה גם לחלק אינטגרלי מעיצוב הפנים. כיום, תכנון תאורה בדירה חדשה לא נוגע רק לאיכות התאורה. התכנון מתחשב גם בעיצוב הפנים בבית ובאווירה שבעלי הבית מעוניינים ליצור בו. למה כל כך חשוב לבחור תאורה נכונה בכל חדר? איך בוחרים תאורה מתאימה לבית בכלל ולכל אחד מהחדרים בנפרד? אילו סוגי תאורה קיימים ואיך מתאימים תאורה לחלל פנימי? להלן  כמה טיפים שיכולים לסייע לך בעיצוב הפנים של הבית.

חשיבות של בחירת תאורה נכונה בכל חדר

כאמור, התאורה בימינו אלה הפכה לחלק אינטגרלי מהעיצוב הפנימי של הבית. עיצוב הפנים כשלעצמו, נועד ליצור את המראה ואת האווירה שבעלי הבית מעוניינים בה. אם בעבר עיצוב הפנים היה אקלקטי ולא מכוון, הרי שכיום המצב שונה. להלן דוגמאות לסוגים שונים של עיצוב:

  • עיצוב עשיר: עיצוב עשיר של החלל הפנימי בבית כולל ריהוט כבד בעל מראה עתיק ויוקרתי. העיצוב הזה לא יכול להיות מושלם ללא תאורה הולמת. מדובר בתאורה לא ישירה, המשרה על כל מי ששוהה בחלל אווירה שקטה ועוצמתית. תאורה כזאת יכולה להיות מושגת באמצעות גופי תאורה מתאימים המוצבים במקומות הנכונים.
  • עיצוב משפחתי ושמח: בדרך כלל, עיצוב משפחתי כולל ריהוט בגוונים בהירים. הן הריהוט עצמו והן הפריטים הנלווים אליו צריכים ליצור תחושה של משפחתיות וקלילות. התאורה בחללים פנימיים המעוצבים באופן הזה היא בהירה ואיכותית. בחירה נכונה של מנורות, ספוטים ושל גופי תאורה עשויה בהחלט להשיג את המטרה ולגרום לכל מי שנכנס לחלל המעוצב הרגשה של משפחתיות.
  • עיצוב יוקרתי: בדרך כלל, מי שמעוניינים בעיצוב כזה הם בעלי עסקים. עם זאת, גם לא מעט בעלי דירות רוצים שלפחות אחד החללים בבית יעוצב באופן הזה. בדרך כלל, מדובר בחדר העבודה. גם כאן, תאורה מתאימה וריהוט מותאם יכולים ליצור את האווירה הדרושה.

תאורה בדירה: טיפים לבחירת גופי תאורה תואמים כל חדר

עוברים דירה? טיפים לבחירת גופי תאורה לכל חדר

אם אתם עוברים לדירה חדשה, ואם יש לכם עניין לעצב את החללים בדירה החדשה בצורה איכותית, בחירה נכונה של גופי תאורה היא פתרון מצוין. בהשקעה קטנה יחסית, אפשר להשיג באמצעות גופי התאורה תוצאות מצוינות.

  1. התאמה למרחב: גופי תאורה צריכים להיות בגודל המתאים. גופים גדולים מדיי עלולים להיראות מסורבלים מדי ובלתי הולמים. גופי תאורה קטנים עלולים להחטיא את המטרה ולא להגיע לתוצאות המתאימות. הדבר נכון גם לצבע ולצורה של גופי התאורה.
  2. סוג התאורה: גם סוג התאורה שגופי התורה מפיצים משפיע על התוצאה הסופית.

בהתחשב באמות המידה לעיל, חייב מי שממונה על העיצוב הפנימי בבית לבחור את גופי התאורה המתאימים. העושר והאיכות של גופי התאורה המוצעים על ידי המומחים של ברק תאורה, מאפשרים לכל אחד למצוא את גופי התאורה המתאימים לקונספט שעליו מבוסס העיצוב הפנימי בבית.