ימי האביב המגיעים אלינו לטובה מקנים לנו את היכולת לאוורר את הבית מחפצים, לנקות את הבית אחרי ימים של אבק וסופות, כמו גם לעצב את המרחב. בעוד שעיצוב באמצעות תאורה יכול להפוך את המבנה לנעים ומזמין, ומצד שני  יכול לגרוע ממראה הבית ולהפוך אותו לקר ומנוכר.

כדי שהבית שלכם יראה תמיד טוב ונעים, יש לבחור תאורה מתאימה, תוך שימוש בגופים מיוחדים ושאר שיטות לעיצוב הבית.

אז כיצד מעצבים את הבית באמצעות תאורה?

לפני שאתם בוחרים את התאורה המתאימה ביותר למבנה שלכם, רצוי לבצע תיקון תשתיות חשמל, תיקון מתגים וכבלים במידת הצורך. אם אתם זקוקים לתיקונים כאלה, פנו אל חשמלאי מעשי שיוכל להעניק לכם שירותים כמו הארקה למניעת התחשמלות, החלפת תשתיות, תיקון מתגים וכל מה שדרוש לתפעול נכון של המבנה.

לאחר שהמבנה תקין ובטוח, תוכלו להתחיל לבחור גופי תאורה. כיום אפשר למצוא מגוון רחב של עיצובים ודרכים להאיר את הבית. אפשר לבחור גופים צמודי תקרה המתאימים לדירות קטנות, לבחור שנדליר גדול ומפואר לחללים גדולים, להציב מנורות עומדות לייפוי הדירה ושאר אלמנטים עשויי זכוכית, פלסטיק וחומרים המתאימים לעיצוב הבית.

עיצוב דירה קטנה – השתמשו בגופים קטנים

במידה ויש לכם דירה קטנה, חשוב שתדעו לבצע התאמה נכונה של גופי תאורה לחלל. כפי שהזכרנו, עבור מרחבים קטנים מומלץ לבחור גופי תאורה צמודי תקרה לשמירה על מראה רחב. השתמשו בנורות בהירות יחסית אך צהובות וזאת כדי לאפשר מראה חמים ומזמין במרחב.

עיצוב דירה גדולה – אל תפחדו להעז וליצור 

בדירות גדולות ישנו יותר מרחב ליצירה ועיצוב תוך שכדי לשמור על מראה נעים ומזמין רצוי לבחור נברשות גדולות לעיצוב הבית. עוד תוכלו למצוא גופי תאורה תלויים המשתלשלים מן התקרה ומקנים מראה חמים יותר של המרחב.

מי שרוצה ליהנות מחדוות היצירה יוכל ליצור גופי תאורה מצנצנות גדולות אליהן מחברים בבטיחות כבל חשמל, או ליצור גוף תאורה מתוף ישן של מכונת כביסה אותו ניתן לתלות כך שיקרין אלומות אור עדינות שיצאו מהתוף אל המרחב. נסו לבחור פריטים מעוצבים או עצבו בעצמכם מנורות לבית.

לסיכום, עיצוב דירה באמצעות תאורה מתאימה, יקנה לכם אורח חיים נעים ומרחב מגורים מעוצב. לכן זה הזמן לעצב את הבית נכון ובאמצעות מומחים בתחום.