הן זוכות לפופולריות רבה בשנים האחרונות, ונדמה שיש לא מעט סיבות טובות לכך. למעשה, נורות לד מספקות שפע של יתרונות בכל הקשור לאסתטיקה, לנוחות ולסביבה בכלל. כדי לעשות סדר בבלגן ובמיתוסים שבוודאי שמעתם, הנה כמה עובדות חשובות על פתרון התאורה המבוקש.

נורות לד עמידות הרבה יותר

בהשוואה לנורות מסוגים אחרים, נורות לד הן מתקדמות, מתוחכמות ועמידות הרבה יותר. הן לא נסדקות בקלות, הן לא נשרטות והן גם לא נשרפות בקצב מסחרר כמו זה שאתם בוודאי מכירים מהנורות הקלאסיות. במילים אחרות, תוחלת החיים של הנורה הזו ארוכה משמעותית, וזו נקודה קריטית בכל הקשור לעלויות התחזוקה ולנוחות השימוש שלכם.

נורות לד ידידותיות לסביבה

מאחר ואנחנו מחליפים אותן בתדירות נמוכה מאוד, וגם בזכות העובדה שהן לא צורכות חשמל בכמות גדולה במיוחד, נורות הלד נחשבות לפתרון אקולוגי וחשוב. כך אנחנו מנצלים פחות משאבים מצד אחד, וגם חוסכים את השימוש בנורות רגילות ופשוטות, אלה שאנחנו משליכים לפח כשהן מסיימות את חייהן מוקדם מהצפוי, ובהתאם הן “תורמות” לזיהום הסביבה.

נורות לד חוסכות חשמל

כאמור, צריכת החשמל של נורות הלד נמוכה באופן משמעותי, וזו נקודה חשובה מאוד – לא רק לטובת הסביבה, אלא גם לטובת חשבון הבנק שלכם. בפשטות, נורות חסכוניות מתבררות כיעילות כשמגיע חשבון החשמל, ולכן הן חשובות בכל בית, ובפרט באזורים שבהם אתם זקוקים לתאורה שעות ארוכות יותר. במילים אחרות, לחדר העבודה או למשרד רצוי לבחור נורות לד, גם אם אתם עדיין לא מוכנים לשינוי באזורים אחרים בבית.

בקיצור: נורות לד הן הפתרון המנצח

אין ספק שיש היום מגוון רחב של פתרונות תאורה ונורות שיכולות להתאים לצרכים האישיים שלכם. עם זאת, לנורות הלד יש שפע של יתרונות, בעיקר ברמה הכלכלית. כך, לא רק שהן זולות יותר מנורות רגילות, תוחלת החיים שלהן מבטיחה לכם הרבה פחות תחזוקה. בהקשר הזה, תאורת הלד נוחה מאוד גם למי שמתמודד עם הצורך הבלתי פוסק בהחלפת נורות שרופות במוקדים שונים בבית, ובפרט באזורים שבהם התקרה גבוהה במיוחד וגוף התאורה איננו נגיש. אז במקום להסתפק בחללים חשוכים או בתאורה יקרה להפליא, נורות הלד הן פתרון פשוט, נוח וחסכוני הרבה יותר.