בשנים האחרונות עלו והצליחו מוצרי תאורה שונים. כיום, תחום עיצוב הפנים והאדריכלי התעצם באלפי אחוזים, וכעת יותר ויותר אנשים ובעלי מקצוע מעוניינים במוצרי תאורה לשם עיצוב הבית, החדרים הפנימיים, קומות הקרקע, ואפילו הסלון. במאמר זה, נדבר על חמשת המוצרים השימושיים ביותר להצגתם בסלון שלכם, כמובן שהמוצרים הללו קיימים באתר שלנו וניתנים לרכישה בכל עת.

מוצר מס’ 1 – גוף תאורה מסוג הרמוניה

בחירת תאורה לסלון היא חלק בלתי נפרד מהתהליך,  חשוב לבחור אותה בקפידה. כחלק מן התהליך נשים לב על כמה דברים: המחיר שאותו נרצה להוציא, וכמובן הצבע והסגנון שאליו נרצה לכוון, וכמובן בהתאם לטעם האישי. לפיכך, חשבנו רבות על המוצר הראשון שנרצה להציג לכם! שמו של המוצר הוא תליה דגם הרמוניה, שנמצא ממש פה. גוף התאורה מעוצב ומסוגנן מאוד לתקופה המודרנית הזו. המוצר מתאים לאזורים שונים בבית, כמו: פינת האוכל, חדרי שינה, וכמובן חדר הסלון הרחב.

מוצר זה מגיע בגוון שחור-זהב, ועשוי מחומר האלומיניום בשילוב זכוכית. בנוסף, ההברגה של המנורה היא לחלוטין פשוטה ורגילה, וכוללת בית מנורה.

מוצר מס’ 2 – פנס הצפה מסוג רייזר

אחד האלמנטים שאנו חייבים לשים עליהם דגש הוא המרחב האישי שלנו בחוץ. כחלק מן החוויה נצטרך לעצב את החוץ של הבית בצורה מושלמת ומקצועית. לדוגמא – עיצוב חצר הגינה, או המרפסת. בעת המשימה, נצטרך לתכנן המון דברים, ליצור שינויים ואווירה נוחה יותר. אחד מהעקרונות שנציב לעצמינו הוא כמובן התאורה שמשקיפה על אזור החוץ. לדוגמא, בשבילי הכניסה והיציאה, על מקומות הישיבה והאוכל, ואפילו על הילדים שמשחקים ליד הבריכה. עקב כך, יצרנו עבורכם מוצר מושלם לשם הפרויקט. שם המוצר הוא: פנס הצפה רייזר, לחיצה על הלינק תוביל אתכם לרכישת המוצר.

מוצר זה, הוא למעשה פרוז’קטור נגד מים, וכזה שהפעם לא יסנוור אתכם בזמן הצפייה בו. הפרוז’קטור מתאים לכל מיני מקומות כמו – מרפסות, חללי חוץ, חצר קדמית או אחורית, חניות, ועוד. ההספק החשמלי הוא עד 30w בתצורת לד.

מוצר מס’ 3 – צילינדר לאון מעוצב

מעצבים ואדריכלים ואפילו אנשי הבית הפשוטים, תמיד יחפשו עיצובים מודרניים ומוצרים טרנדיים לבית. כחלק מן החוויה, ברק תאורה הגדילה ראש וצירפה למלאי הגדול את הצילינדר לאון בעל קיבלת חשמל של 7w, ובצע שחור או זהב. מתאים למגוון רחב של אזורים – מעברים ומסדרונות, כניסה ו\או יציאה מהבית, ואפילו מתאים גם לשירותים האישיים שלכם ולאזורי האמבטיה.

מוצר זה עשוי מחומר האלומיניום המשובח ביותר, ומגיע בגווני שחור ו\או זהוב.

לסיכום

במאמר זה פירטנו לכם על רגל אחת את שלושת המוצרים השווים לחודשים אלה. מתעניינים באיזה מוצר? מוזמנים לחייג או ליצור הזמנה חדשה, ואנו נטפל בה ונספק לכם את השירות עד הבית. חברת ברק תאורה מובילה בתחום התאורה והאביזרים הנלווים לבית, לגינה, ולחצר.